Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Já myslím, že hlavně nejsou lidi. Úplně se toho děsím. Já se starám o syna po CMP od roku 2003. Od místní péče necháváme dovážet synovi obědy a chodí pečovatelka jednou týdně vysát a utřít prach. Ale začíná tu být zádrhel, já jsem mezi tím zestárla a už to nějak přestávám zvládat. A hlavně mi jdou myšlenky, co bude až tu nebudu . Peníze na péči stát přispívá, ale nemá lidi co by tu péči prováděli.

0 0
možnosti
Foto

J21a29n 25Š15i93k

19. 1. 2024 9:18

Zvláště u terénních sociálních služeb by se mohli na nich vlastními prostředky podílet více rodiny a pacienti, resp. senioři. Potom by peněz v systému bylo dost. Dokonce si myslím, že nejlepší by byla přímá úhrada, s tím, že u sociálně slabších by to kompenzovala sociální dávka. Jinak se peníze v systému nenajdou, těch bude pořád málo. Lidi by to vedlo k většímu přemýšlení nad úsporami na stáří... Hezký den

0 0
možnosti
LH

a to se samozřejmě už děje...

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 21,29
  • Průměrná čtenost 973x
Ředitelka domova pro osoby se zdravotním postižením Domov Sulická. Bývalá poslankyně PSPČR. Mojí celoživotní specializací je oblast sociálních služeb.

Seznam rubrik