Neděle 5. dubna 2020, svátek má Miroslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 5. dubna 2020 Miroslava

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P38a19v77e21l 32S86o31b28o71t84k71a 5240174

Stejně jako sexualita dětí - pokud je mentálně postižený na úrovni pětiletého dítěte, odpovídá tomu i jeho sexualita.

+1/0
25.1.2020 10:50

P80e39t92r 15S68o29k59o91l 8222191377891

Laik žasne, odborník se diví.

Sama vyhledá a popíše problém, zkritizuje vlastní přístup a hodnotové žebříčky, pak si sama najde a popíše řešení, aby se na závěr pochválila jak to pěkně dopadlo. 8-o

+1/0
24.1.2020 20:57

B31r76o31n49i82s88l74a61v 86G67a32b91r33y23š 2732649471

Pěkný článek, který řeší něco, na co by běžný člověk nepomyslel. Nemám v okolí nikoho mentálně postiženého, takže jsem neměl možnost o něčem takovém přemýšlet. Ale máte pravdu v tom, že nižší inteligence ještě neznamená nižší touhu. I mentálně zaostalý člověk se může zamilovat.

Dost lidí píše, že homosexuálové se mají smířit s tím, že nikdy nebudou mít děti. Jednak to není pravda, protože jiná orientace neznamená neplodnost, a jednak jiná orientace nezbavuje člověka rodičovských tužeb.

I mentálně zaostalý si zaslouží sexuální uspokojení.

0/0
24.1.2020 17:50

P25e31t29r 84P58a44l75e62č87e52k 3840875834682

Na sexuální uspokojení není zákonný nárok. Ani pro mentálně zaostalé, ani pro geniální. A je to tak v pořádku.

0/0
24.1.2020 19:47

B88r27o28n19i77s93l37a50v 17G50a73b34r90y64š 2402279101

Nepíšu nikde nic o nároku. Jen píšu, že si jej zaslouží stejně. Nečtěte něco, co jsem nenapsal. :-)

0/0
24.1.2020 19:56

P96e67t68r 98P45a72l52e15č55e11k 3640345544972

Píšu o něm já. A kdo si co zaslouží, to je individuální.:-)

0/0
24.1.2020 20:00

B98r97o25n46i14s49l53a83v 46G29a16b52r35y56š 2172369351

To je taky fakt, přesto se domnívám, že i mentálně postižení mají potřebu sexu. A ta potřeba by měla být uspokojena. Stejně jako žízeň nebo hlad.

0/0
25.1.2020 10:36

P87e63t60r 29P56a65l68e91č59e59k 3200425314842

Tak se toiho ujměte. Nebo byste někomu nařídil, aby jejich sexuální potřeby uspokojil? Na to prostě není nárok, jen dobrovolnost. S tím se smiřte.

0/0
25.1.2020 12:21

B45r61o48n19i98s46l65a41v 29G83a59b63r28y54š 2602359331

Ne, od toho jsou jiní. Když řeknu, že by bylo potřeba dokončit dálniční síť, taky nevezmu lopatu a krumpáč. Jen píšu, že by jejich potřeba měla být uspokojena. S tím se smiřte.

0/0
25.1.2020 12:26

P97e12t75r 17P26a28l72e20č44e63k 3270565834832

;-D Jste jak papoušek, ani si neumíte vymyslet text. Ale to je vledlejší.

Od toho jsou jiní, aha, takže byste to někomu nařídil. Nepřekvapuje mě to.

Vy prostě pořád neumíte pochopit to, že k uspokojení svých sexuálních potřeb může každý dojít jen tím, že najde partnerku se kterou si to dobrovolně poskytnou. Případně partnera, ovšemže. Nárok na to není, je mi líto. Patologické, kriminální jevy nyní pro jednoduchost vypouštím, aby vás to zbytečně nemátlo, už tak máte potíže s chápáním psaného textu. Mějte se a užijte si právo posledního slova, diskuse s vámi je obecně nepřínosná.:-)

0/0
25.1.2020 16:37

B91r86o69n95i19s14l70a70v 73G85a78b63r24y62š 2242469831

Vymyslet text? Přece si nemyslíte, že se kvůli Vám budu namáhat s nějakou sofistikovanou odpovědí, kterou byste stejně nepochopil. ;-D;-D Používám slova, která používáte Vy sám. :-)

Nenařídil bych nikomu nic. Zase si něco špatně vysvětlujete, jak je u Vás zvykem. Chápu Váš útěk. Diskuze s Vámi je obecně nepřínosná. :-)

0/0
25.1.2020 18:07

P41e94t40r 65S80o94k61o46l 8592721117821

Sex každému podle zásluh...škoda, že to ještě nikoho jiného nenapadlo.

0/0
24.1.2020 21:02

B28r92o31n83i30s42l16a44v 69G68a48b63r12y91š 2702459551

No jo, ale co takoví, kteří mají 7 dětí, nechodí do práce a vysávají sociální systém?

0/0
25.1.2020 10:38

M53a86r41t79i49n 63B42u46s10i60d90e38a 4403370

Trochu mi uniká smysl tohoto článku (tedy pakliže nešlo jen se pochválit za projekt sexuálních důvěrníků), protože o sexualitě mentálně postižených snad nikdo nepochybuje .. Nemyslím si, že by to bylo až takové TABU.

Možná větší TABU bude, jak taková zařízení v praxi přistupují k možnosti plození dětí mentálně postiženými páry. Brání tomu? Nebrání tomu? To by mě více zajímalo ..a bylo by to něco k diskuzi.

+6/0
24.1.2020 15:32

J18o19s34e24f 23Č76i80h94á69k 7921619630976

Ruku na srdce, kdo z vás se kdy zabýval otázkou jako to má se sexualitou člověk s mentálním postižením? Ruku na srdce, proč bych se tím měl zabývat?

+2/0
24.1.2020 15:22

M88i95l94a22n 56Š97ť44a66s11t64n36ý 8738152895137

Přesně. Ať se tím zabývají ti, kteří mají starost o mentálně postižené v náplni práce. Naše starosti jsou zcela jiného druhu.

+1/0
24.1.2020 15:45
Foto

M80i77r73o96s69l17a56v 34M71a64c62e36k 5311395720632

Přemýšlí se hlavou, ale sex se dělá něčím jiným. A na tom záleží více než na mozku

0/0
24.1.2020 15:02

D98a53n93i48e83l 45R61o12z42s44n25y61o 5210889575218

Otazka k zamysleni je, zda takove osoby maji jen zivocisni touhu/potrebu, anebo jsou schopni navazat nejakou citovou "zavislost" (at uz prospesnou, nebo negativni) na nekom , koho do systemu vkladaji lidi, kteri tvrdi, ze takova asistence je potreba.

0/0
24.1.2020 14:23

J22a53n 31P63a13v58e82l 8303242978356

Zkuste se zamyslet. Citové pouto si naváží i zvířata s IQ o dost nižším

0/0
24.1.2020 14:47

Z14d10e72n71ě12k 48Š38m15e44r42d35a 6140361831350

U zvířat se mluví o chytrosti. Nemyslím si, že o jejich IQ. Nebo jak byste měřil jejich IQ?

0/0
24.1.2020 16:59

J22a33n 55R53o91s37a 8480111246411

Sex mentalne postizenych? No nezlobte se na me, ale je to nechutne od prirody, asi jako sex gayu. Me osobne to nevadi, at si kazdy dela doma co chce, nicmene priroda zapricinla ze nam to pripade proste nechutne. Ta vetev kdy postizeni si "delaji deti" proste neni spravna.

+4/−1
24.1.2020 14:13

B80r60o51n54i32s39l44a35v 61G41a86b43r19y20š 2612479271

Nikdo se na Vás zlobit nebude, jen jste se ztrapnil ;-D. Tohle fňukání bych očekával od nějaké holky, ale ne od chlapa. To jste chlap? Jestli Vám něco vadí nebo ne, je Váš problém. Prostě takoví lidé existují a Vaší možností je se jim vyhnout. Nebudou se vyhýbat oni Vám, jen abyste se neopupínkoval.

"Nám"? Komu "nám"? Mluvte za sebe. Neudělala to příroda, udělal jste si to sám. Dělejte si doma, co chcete, jinak jste nechutný Vy.

0/0
24.1.2020 17:55

J55a72n 83R47o85s31a 8760541556451

A vite ze jsem se ani neztrapnil? Mozna vam se to nelibi, protoze jste aktivisticka buzna (terminus technikus meho kamarada gaye), ale nic s tim neudelate. Vase vetev je slepa, sve geny proste dal sirit nebudete a sex dvou postizenych lidi je proste nechutny a bez ohledu na to co si myslite a priroda sama od sebe by mentalne postizene rovnou zabila. A prave proto se nam to zda nechutne, at si vase ctyrprocentni mensina rika co chce. Stejne tak gaypride s kozenaky, s vykrouceninama, s levicakama z Kliniky propagujicimi se spolu s kolosy typu TMobile, je nechutne. Nelibi? No a co. Me uz nebavi predstirat, ze se mi libi dva chlapi co sobe verejne lezou a oslintavaji se. A verte mi, ze se to nelibi zadnemu heterakovi. Jen to tolerujeme, ale nemusime ;-)

0/0
24.1.2020 18:44

B88r84o11n58i55s79l44a62v 46G23a73b62r80y83š 2582149531

Terminus technikus si Váš kamarád může namazat na prsa, tohle pro mě neplatí. :-)

Nepotřebuju s tím nic dělat, já problém nemám, Vám se pořád něco nelíbí. ;-D

Je mi líto, že Vás zklamu, ale já svoje geny dál šířím, nejsem totiž neplodný. Čili se nejedná o nějakou slepou větev, jak se mylně domníváte.

Asi neznáte všechny heteráky, ne všichni jsou naštěstí takoví jako Vy. :-) Mně taky nikdy nebavilo předstírat, že jsem někdo jiný, proto jsem to ani nedělal. ;-) Čili ani nebudu předstírat, že svého partnera nemám rád. Normálně se s ním na rozloučenou u vlaku políbím. Ať si Vaše heterosexuální velkolepost říká, co chce. :-)

0/0
24.1.2020 19:54

J89a86n 70R24o66s57a 8280381486761

Jiste a kolik takovych jako jste vy (ze sirite geny dal) je? Ze statistickeho hlediska nula. K tomu bych pridal, ze v Pze je HIV pozitivnich pry pulka vsech gayu a nehraje se na to, kdo je pozitivni, ale kdo je kontrolovany a ma nulovou virovou naloz. Takze ja to vidim z hlediska sleposti vetve dost jasne ;-) Jasne ze vsichni heteraci nejsou jako ja, to je videt na gay pride ... nicmene ja a spousta dalsich to nebudeme uznavat jako standard. A s tim si muzete delat co chcete, o zbytek se postara priroda. Asi jste nepochopil co jsem rikal - ve zkratce, pro pomalejsi z nas jsem vyslovil tezi proc ja vase chovani a sex mentalne postizenych lidem neprijemnz. Je to pravdepodobne proto, ze to tak priroda zaridila a to z toho duvodu aby tuhle slepou vetev odstrihla. Vy si klidne partnera klidne ojizdejte doma nebo v dark roomech, me je to celkem jedno. To ze se mi to nelibi a stejne tak dalsim skupinam je z vaseho hlediska "neopravitelne", a tlak v podobe gay pride vyvola jen protiakci. A pokud se nahodou nase civilizace stane podobnou te rimske a islam nas prevalcuje (coz je pravdepodobne, je to milionkrat overeny scenar), tak vas zase budou hazet z budov jak veli tradice a jak se praktikuje v SAU, treba.

0/0
24.1.2020 22:54

B23r35o87n66i17s45l18a67v 80G16a94b97r57y17š 2612169661

Jelikož se s moc homosexuály nestýkám, tak to nedokážu posoudit. Ale z hlediska sleposti větve to vidíte přesně nejasně, jak říká Cimrman - jedná se o přesný omyl. ;-D

Nemusíte to uznávat jako standard, o to se Vás nikdo neprosil a ani Vás nežádám o hodnocení, protože to má pro mě nulovou hodnotu. :-)

Asi jste nepochopil, co jsem psal. Pro ty pomalejší znovu opakuju, že je mi Vaše jednání nepříjemné. Je to pravděpodobně proto, že příroda zařídila, aby se mi takové jednání, jaké předvádíte, hnusilo. Ostatně jako každému slušnému člověku. Klidně si kohokoliv nebo cokoliv ojíždějte doma, mně je to celkem jedno. Ovšem tlak z Vaší strany vyvolá další protiakci. Třeba se náhodou dostane k moci systém, který bude mentálně nevyzrálé jedince shazovat ze střech. A to už budete marně volat o pomoc.

0/0
25.1.2020 10:46

J81a92n 35R69o73s32a 8500911946511

Vidite, to ze je vam moje jednani neprijemne je zase me jedno. Nemate pravo (a vlastne nikdo nema pravo) na to aby se s nim jednalo jen tak jak chce on. A to lgbt+48s lobby manipuluje s levicackymi autory clanku (kdo krome levicaku studuje zurnalistiku?) nezmeni nic na tom, ze vase vetev je slepa a pro heteraky nechutna. Co si z toho celkove lze odnest? Ja myslim, ze vlastne nic, krome toho ze heterosexualita (homosexualita) neni lecitelna a jak se vam nelibi ze po sobe lezou heteraci tak nam se nelibi ze po sobe lezou buzny. Nas problem priroda zaroven leci (slepa vetev) a zaroven vytvari (geneticke mutace heteraku). A ja jen zduvodnoval proc nam to nechutne pripada. Tot vse :-) Hezkou sobotu.

0/0
25.1.2020 10:55

B91r98o97n39i44s87l31a26v 33G97a46b59r37y92š 2262519681

No ano, přesně takhle k tomu přistupuju já. Taky je mi jedno, co si o mém jednání myslíte a jestli Vám přijde nechutné. :-) A to, že s Vámi někdo manipuluje nic nezmění na tom, že nemáte pravdu. :-)

Nikdy jsem nenapsal, že se mi nelíbí, jak po sobě lezou heteráci ;-D, nechápu, proč takhle lžete. ;-D

Co si z toho můžete odnést Vy? Těžko říct. Ale poučení pro Vás, nemůže být léčitelné něco, co není nemocí ;-). Když někdo píše levou rukou, taky to není nemocný člověk jen proto, že drtivá většina jsou praváci.

Jen jsem psal, proč mi připadáte nechutný Vy, ne všichni heteráci. ;-)

0/0
25.1.2020 11:53

J45a31n 15R64o28s68a 8100201766421

Nikde jsem nikde nepsal, ze vam prijdou nechutni heteraci, tak proc lzete? :-D Vy jste nekde vyvratil tezi, kterou jsem nastinil? ... no nevsiml jsem si toho, sorry. Ale jo, klidne si tlacte na pilu jak chcete, jen mam pocit, ze toho budete vy dost v zaveru litovat. ;-)

0/0
25.1.2020 14:38

B19r41o42n61i96s42l22a67v 74G84a64b13r97y59š 2762269271

Tohle jste svou prapodivnou češtinou napsal dnes v 10:55: "...a jak se vam nelibi ze po sobe lezou heteraci..." Pořád lžu? :-)

Potvrdilo se někde to, co jste psal o slepé větvi? Ne. Takže nemáte pravdu. Jako obvykle. :-)

Ale jo, klidně si tlačte na pilu, jak chcete. Ale nedivte se, když si pak useknete prsty. To až pozdě pochopíte, že se Vám to nevyplatilo. ;-)

0/0
25.1.2020 15:02

J44a65n 68R37o33s24a 8940571746531

Jiste ze lzete, nebo jste hloupy, to nevim. Protoze "se vam nelibi, ze po sobe lezou heteraci" neimplikuje (vite co to je?) ze "heteraci jsou nechutni". Jiste ze se potvrdilo co jsem psal o slepe vetvi. Pulka gayu jsou HIV pozitivni a statisticky zanedbatelne mnozstvi ma deti. A ja nejsem ten, kdo je ohrozeny islamem a zaroven ho podporuji :-) Ja nejsem ten kdo se produciruje na Prague pride a nastvava tak vetsinu populace. Ja nejsem ten, kdo se cicma se svym partnerem a zaroven vi, ze se to majorite prici.

0/0
25.1.2020 15:56

B81r55o76n92i74s26l29a31v 15G56a64b36r28y94š 2402299181

Aha, takže nepochopil. No, ani to mě vlastně nepřekvapuje. ;-D Vy víte, co znamená implikace, když se jí tak oháníte? Ona se totiž používá v trochu jiných případech. A tento to opravdu není. ;-)

Ne, nepotvrdilo. Nemáte pravdu v tom, že je to slepá větev. Nemáte pravdu v tom, že půlka gayů jsou HIV pozitivní. Nemáte pravdu v tom, že jsem ohrožen islámem. Nemáte pravdu v tom, že ho podporuju. Prostě fabulujete, seč Vám síly stačí. :-)

A ještě se na mě snažíte navléct, že něco dělám špatně. ;-D Jestli se Vám něco příčí, je to Váš problém, ne můj. :-)

0/0
25.1.2020 18:05

J55a77n 56R29o10s24a 8690501426591

Celkem vim co znamena implikace :-) Tak nejak jsem absolvoval vyrokovou a predikatovou logiku, i teorii mnozin, meze formalnich metod, vycislitelnost atp. Pokud jste nepochopil co jsem minule napsal je nase debata zbytecna, .... asi uz pekne dlouho.

Mate jiste pravdu, ze vas islam neohrozuju, to je jasne: https://www.youtube.com/watch?v=bMjAxenQifs

To ze pulka lidi z gay komunity v Praze ma HIV vim od te komunity, se kterou tvrdite ze neprichazite do styku. Mno ja mam tvrzeni podlozene a vy ne .... a jeste tvrdite ze nemam pravdu ja ale vy. Jiste "nevedomost je sila", to je stala mantra aktivistu 1984 ;-) Good luck.

Dalsi lez, ze jsem rikal ze podporujete islam ..... ta veta je " A ja nejsem ten, kdo je ohrozeny islamem a zaroven ho podporuji", mate pocit, ze z toho vyplyva vase teze? .... aha ;-)

0/0
25.1.2020 19:46

B25r73o74n72i33s72l28a26v 19G98a41b81r57y30š 2652129101

Absolvoval jste ji "tak nějak", tomu to odpovídá. ;-D Ovšem pokud jste nepochopil, co jsem napsal, pak Vám nějaká vyčíslitelnost moc nepomůže.

Patrně jste nezaznamenal, že nežiju v žádném islámském státě. Takže mě žádné náboženství nějakých řezníků opravdu nezajímá. :-)

Ne, nepřicházím s ní do styku. Proč bych měl? Ale Vy nejspíš ano, když toho tolik víte. ;-D

No dobře, prokoukl jste mě. Máte pravdu ve všem, Vaše velkoleposti a skláním se před Vaší dokonalostí. Nad Vás není a hanbou bych se musel před samotným Belzebubem plazit po zemi ve své nicotě a ošklivosti. ;-)

0/0
27.1.2020 9:33

I96v23a59n 22M72i95n94á10ř 7262544447351

Na druhé straně naprosto nechápu, proč bychom měli obecně zjišťovat sexualitu kohokoli ? Jaké TABU, či NETABU, paní autorko ? Jde o naprosto soukromou věc každého jednotlivce a není sebemenší důvod - k nemístné zvědavosti a vlezlosti.

+2/0
24.1.2020 11:21
Foto

Š77t30ě73p73á11n 59B80i72c95e48r62a 6529312178566

Tak, tak.

0/0
24.1.2020 11:33

D89a39n 67P56o87s27p66i48s83i39l 3589278606244

Kde jste v clanku cetyl o nemistne zvedavosti a vlezlosti? V clanku jsem necetl vyzyvani ke zjistovani sexuality kohokoliv, ale to, ze i postizeni maji (vetsinou, z me zkusenosti vim, je mezi nimi ponekud vetsi procento asexualu nez v "normalnich" lidech) sexualitu a pokud se rozhodnou sexualne zit, je potreba jim dat jak informace a pomoc (antikoncepcem ochrana) a taky nastavit mantinely.

0/0
24.1.2020 13:59

M59a59r75t32i25n 92B53u95s55i78d10e91a 4383980

No vždyť se tam píše, že na své klienty nasazují "sexuální důvěrníky" ..a to už je jen krůček k agentovi;-)

0/0
24.1.2020 14:06
Foto

Š47t41ě86p26á33n 43B51i78c19e97r54a 6959192738846

Manželka mého kolegy dělala vychovatelku v internátu dívek ne příliš chytrých. Říkala- čím tupější, tím nadrženější.

+4/0
24.1.2020 9:49

D55a44n 20P96o42s46p30i12s37i70l 3569808666234

Ono to plati i v opacnem gardu, tedy u hochu. S vyjimkou asexualnich jedincu je obema pohlavim prirodou dana pomerne velka mira sexuality (ze sexualita byla drive spolecensky potlacovana, zvlaste u zen - staci si precist prirucky pro manzelsky zivot psane na zacatku minuleho stoleti, ktere vetsinou psaly zapskle stare panny, je bohuzel skutecnost), a u jedincu se slabsi inteligenci, nebo u nekterych mentalne posteznych ci casti dusevne nemocnych (typicka je cyklicka psychoza, kdy nektere zeny mohou byt v akutni fazi poruchy sexualne agresivni, jakkoliv to mozna zni neuveritelne) a tim schazi ty spolecenske mantinely ohledne sexuality, o kterych jsem se zminil dolea tak nam tito lide mohou pripadat "nadrzeni".

0/0
24.1.2020 10:37

J74a12n90a 71S86t48e90h11l59í79k28o37v43á 6358421805468

Hlavně zajistit antikoncepci jinak ať si dělají co chtějí..

+5/0
24.1.2020 9:11

D83a55n 50P58o69s35p16i81s63i37l 3449538786134

S antikoncepci souhlas, s tim, at si delaji co chteji jeto trochu problematicke. Mentalne nepostizeni maji (v prevazne vetsine, vyjimky by se nasly:-/) v sexu dane mantinely, nezacnou treba sexovat v preplnenem autobuse nebo za praveho poledne na Vaclavaku. U mentalne postizenych ty mantinely nezridka schazi, jak to popisuje autorka blogu a jak spravne pise, je treba postizenym mimo jine s vhodnymi mantinely pomoct.

0/0
24.1.2020 10:22

D40a24n17a 61P26o87l82a44n71e93c83k57á 3706155417865

Tak důležité je, aby se nemnožili, to ostatní už se nějak vychytá.

+6/0
24.1.2020 11:07

D50a83n 10P36o30s47p85i75s90i55l 3509228276234

Praveto ostatni se uz pri dobre vuli da vychytat. I kdyz i tady jsou nektere eticke problemy. Hlavni dva duvody mentalniho postizeni jsou dva: Geneticky duvod, kde to mentalni postizeni je uz zapsano v genech postizeneho ci postizene a prenasi se na potomky, a pak duvod z vazne porodni komplikace, kdy sice jedinec je postizeny, ale ten postizeny to nemusi mit zapsano v genech. Dva takovi jedinci (muz a zena, i kdyz pravdepodonost, ze se setkaji dva postizeni partneri s neposkozenymy geny je mala) muzou mit naprosto nepostizene potomky. A ted babo rad.

0/0
24.1.2020 11:28

D84a28n94a 52P83o82l64a32n11e66c39k31á 3386625757345

No jo, ale jak se dva mentálně postižení postarají o nepostižené dítě? Jak ho budou vychovávat?

+2/0
24.1.2020 12:02

D63a22n 96P16o65s38p22i90s61i56l 3239798416784

V tom mate naprostou pravdu a tady je ten eticky problem - i kdyz by takovy geneticky nepostizeny par zplodit potomka ci potomky, tak by se jim ten potomek zajiste musel spolecnosti odebrat, protoze by to sami pravdepodobne nezvladli.

0/0
24.1.2020 13:47

D12a17n53a 25P53o70l40a57n30e22c90k97á 3986265717965

A společnost se bude muset starat... tak není jednodušší, když prostě použijou tu antikoncepci? Stejně nemáte záruku, že když se ta genetická vada zrovna neprojevila, neprojeví se třeba u vnoučat.

0/0
24.1.2020 13:50
Foto

Š45t29ě46p68á26n 87B46i91c58e71r30a 6889862558706

také by mohli zplodit génia.

0/0
24.1.2020 18:46

J72a70n54a 52S58t89e59h59l67í80k47o68v36á 6758171175988

Ano pravda, tak jsem to nemyslela, jako že na veřejnosti..;-)

+1/0
24.1.2020 12:38

D10a63n56a 96P18o43l42a82n70e83c98k65á 3346475977585

R^

+1/0
24.1.2020 11:06

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz